X5 uruchomił ujednolicony program lojalnościowy

X5 Retail Group, wiodący rosyjski detalista spożywczy, ogłosił, że zaktualizował programy lojalnościowe sieci handlowych Pyaterochka i Perekrestok pod nową nazwą X5 Club.

Teraz kupujący mogą gromadzić i wykorzystywać otrzymane punkty w sklepach dowolnej z dwóch sieci handlowych.

„Nadal realizujemy strategię obecności na wszystkich etapach podróży klienta, tworząc bezproblemowe zakupy i dodatkowe korzyści w systemie biznesowym X5” – powiedział w służbie prasowej dyrektor generalny X5 Igor Shekhterman.

W przyszłości firma planuje połączyć inne firmy z X5 Club – hipermarket internetowy Vprok.ru Perekrestok, Lots of Salmon, Food.ru, subskrypcję i inne, powiedział Shekhterman.

„Ponadto planujemy rozszerzyć zakres usług w Klubie X5 poprzez partnerstwa z innymi firmami, co pozwoli nam zaspokoić więcej potrzeb klientów X5” – powiedział.

Podstawą aktualizacji programu lojalnościowego była nowa rosyjska platforma przetwarzania. „Od marca tego roku ponad 60 milionów klientów zostało przeniesionych do nowego przetwarzania, co stało się największą migracją systemu lojalnościowego w rosyjskim handlu detalicznym. Ponowne uruchomienie przetwarzania pozwoliło nam zwiększyć niezawodność systemu, m.in. w zakresie ochrony danych” – dodał CEO X5.

Członkowie zaktualizowanego programu lojalnościowego mogą nadal korzystać z dowolnej z dwóch aplikacji mobilnych i prezentować dowolne karty bonusowe przy kasie – Pyaterochka, Perekrestok lub X5 Club. Na początku uczestnictwa w programie za każdy zakup naliczany jest zwrot 0,5% kwoty czeku, użytkownik zobaczy liczbę zgromadzonych punktów ze wszystkich zakupów, niezależnie od sieci. Stopniowo pojawią się nowe poziomy uczestników programu: aktywni użytkownicy będą mogli otrzymywać wyższe procenty punktów. Korzystając z fizycznej lub wirtualnej karty dowolnej sieci handlowej, kupujący może gromadzić i odpisywać punkty podczas zakupów w Pyaterochce i Perekrestok. W sklepach Pyaterochka, w kasach samoobsługowych, klienci mogą odpisywać punkty tylko z kart plastikowych.

W okresie aktualizacji systemu przetwarzania – od marca do lipca 2022 r. – na kontach klientów były gromadzone i przechowywane punkty za zakupy.

X5 jest największym sprzedawcą detalicznym w Rosji pod względem przychodów. Głównym formatem grupy jest format sklepów ogólnospożywczych – Pyaterochka. Na koniec czerwca sieć ta liczyła 18 558 placówek. Sieć supermarketów Perekrestok to drugi format pod względem przychodów w strukturze grupy. Na koniec czerwca sieć liczyła 986 sklepów.

Kinga Bębenek

Learn More →

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.